3 marca 2010

"Usiadły przy stoliku nakrytym do herbaty, a Filifionka tak była zadowolona z towarzystwa, że plotła najzupełniejsze głupstwa i rozlewała herbatę na obrus."
/Tove Jansson/

"They sat at the tea table and Vilijonkka was so happy that she had company that she talked nonsense and poured tea all over the tablecloth."
/Tove Jansson/

(the text says):
"I don't know, Dorotka said over a cup of tea."


praca z okazji "wyzwania herbacianego" rzuconego przez Mrouh.
kolaż powstał również na inaugurację nowego przedsięwzięcia.
zostałam zaproszona - do towarzystwa niezwykłych Artystek - żeby współtworzyć nowy blog wyzwaniowy - craft imaginarium.
możecie tam zobaczyć więcej pięknych prac w temacie herbaty, a wkrótce nowe inspiracje.
zapraszamy...

this work was created for a "tea challenge" organised by Mrouh.
I'm very proud and happy to announce that - together with some of the most talented Polish Artists - I was invited to be a part of a new challenge blog - craft imaginarium.
you can see more tea works there and some more inspiration soon.
take a look - there is an English version.


powyżej kolejny odcinek Wymiany Papierowej (organizowanej przez Lawendulę), w której biorę udział.
w odcinku "Szalona Wymiana" dostałam grubą kopertę od Leigh. i to zaledwie CZĘŚĆ skarbów, które do mnie przyleciały...

above you can see just a tiny part of all the collage treasures I received today from Leigh.
it's for the Crazy Swap organised by Lawendula.

Leigh, thank you so very much! "Generous" must be your middle name. :)

16 komentarzy:

  1. genialna praca!!!!!
    Twój dobór cytatów powala trafnością!!!!!!!!
    Bawi fantastycznie smakuje rozkosznie!!!

    dziękuję z każdą ucztę....

    OdpowiedzUsuń
  2. A Twój scrap herbaciany... na żółtym tle w odcieniu liptona:-) Zawsze się czuję oniesmielona pomysłami Twoimi i Cynki.
    "I cóż powiem w tej ciszy- że boskie? Pył zostanie ze skrzydeł motyla... ":-) Jeśli uda mi się Cię uśmiechnąć to skrzydeł nie podetnie mi żaden tchórzliwy komentarz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace na Imaginarium są świetne, ale Twoja to moja najnajnajulubieńsza ;) Ja nieśmiało coś tam dziś w temacie herbacianym polepiłam (właśnie schnie), nie umywa się oczywiście do Waszych prac, ale strasznie dziękuję za inspirację i za ten fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja padam na kolana i nie wstaję :)
    to jest jtedna z najwspanialszych prac w tym stylu jaką widziałam.. marzę aby posiadać taką w swoim domu; oniemiałam .
    cieszęsierówniez że w końcu trafiłam na Twój blog - zostanie podlikowany i często odwiedzany :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely! Glad you both made it in the end! Leigh has such wonderful vintage goodies! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elizo, jak ja bym chciała się z Tobą znów spotkać... na herbatkę jakąś:) Wspaniale, że będziesz współtworzyć Craft Imaginarium, to będzie niezwykle inspirujące miejsce, wierzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elizo, kolor tła i kompozycja mnie powaliła ...
    i jeszcze ta Dorotka ;-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie jesteś zdziwiona, ze to moja jedna z dwóch prac "naj" na to wyzwanie?:))
    i nie powiem, że imię całkiem fajne...:))
    i jeszcze raz GRATULACJE!!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! Moja ulubiona herbaciana tematyka, i oczywiście się nie zawiodłam. Genialna praca i smakowity cytat do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello Eliza! I got so excited about the new challenge blog. I hope it's OK, I am playing too. I made an altered teaspoon. I was so excited I could hardly sleep!
    oxo
    p.s. I left you a comment yesterday congratulating you on being a team member for C. Imaginarium ... hope you got that too :)
    Love what you've created so much!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!!
    Fantastyczna praca :)
    To zdjęcie...
    Ta oprawa...
    Ten kolor...
    Miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż ja mogę rzec do tylu zachwytów? Przyłączam się i z otwartymi ustami wpatruję się dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hello there! nice place you have here, I will have to come back to visit often! thanks for visiting my blog! caterina

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca, klimatyczna niesamowicie, przenosi w zupełnie inną epokę.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja powiem tylko tyle: zawsze gdy tu zaglądam to zaliczam tzw. klasyczny opad szczęki i tym razem nie było inaczej, a nawet ciche westchnięcie się zdarzyło:) zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations on Imaginarium! I checked out the link, what a wonderful display of talented artists! Margaret

    OdpowiedzUsuń