24 marca 2010

"Czasem używając maleńkiego tematu można opowiedzieć wielką historię."
/Eliot Porter/

"Sometimes you can tell a large story with a tiny subject."
/Eliot Porter/


miła Jill napisała, że moja przesyłka dotarła bezpiecznie, więc mogę już pokazywać.
Wymiana Papierowa organizowana przez Lawendulę. w marcu temat: "Liczby i litery".

moim zamysłem było wykorzystanie motywu wyliczanki angielskiej.
[zdjęcie okładki autorstwa Jill]

darling Jill told me my package arrived safely so I can show the little altered book I made for her.
March Paper Swap organised by Lawendula. theme: "Numbers & Letters".

I decided to go for "one for sorrow...etc." nursery rhyme. :)
[photo of the cover by Jill]
jak się zobaczy sroki, to trzeba je policzyć. a wtedy wyjdzie:
"jedna wróży smutek"
"dwie - radość"
"trzy - dziewczynę"
"cztery - chłopca"
"pięć to srebro"
"sześć - złoto"
"siedem - sekret nigdy nie ujawniony"

15 komentarzy:

  1. !!! No wryło mnie!!! BOSKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Eliza,
    Your pages look wonderful, but I can assure everyone reading your post that they are even more fabulous in person- their richness, the textures, the designs, the brilliant rhyming- all just perfect. And I'm so lucky to be the new owner of this amazing journal! Thank you so much for such a treasured gift. I will love it always!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elizo! To jest oszałamiająco piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNE
    ...nie każdy potrafi z maleńkiego tematu zrobić wielką historię - Ty potrafisz

    urtica

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja będę jak natrętna mucha -
    i ciagle będę pytać : kiedy wydasz to w formie ksiązki???
    Piękne kolaże, niebanalne skojarzenia, ciekawe cytaty... chyba bym tę książkę przy sobie nosiła:) A na pewno miałaby miejsce na mojej półeczce z "ulubionymi" do których wciąż wracam...
    Póki co - dziękuję po raz kolejny, że piszesz i udostępniasz ludzkości swoją twórczość tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie ujęłaś temat!!...wyliczanka...genialne!!!
    też bym chciała mieć na półeczce takie cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it!dreaming to made something like that...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też, ja też - taką książeczkę do torebkową !!!! FANTASTYCZNA OPRAWA WYLICZANKI!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajajaj....jakie cudne maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też wryło a pomysł z wydaniem książki bardzo popieram!!! Chyba muszę poszukać nowych słów na wrażenie zachwytu nad Twoimi pracami...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to piękne !!!!
    CUDNE WYKONANIE !

    OdpowiedzUsuń
  12. an absolute treasure of a little book ... again no words!
    oxoxoxo

    OdpowiedzUsuń