17 marca 2013

"Nie pamiętam jakie było pytanie, ale odpowiedzią na pewno jest: "kofeina."
/Terry Hall/

"I don't remember the question but "Caffeine" is the answer."
/Terry Hall/

mój wkład do wymiany tagowej na Collage Caffe. w tym miesiącu zapraszamy na martini. :)
do mnie przyleciała ten niesamowity tag od Malflu, która kompletnie mnie nim rozbroiła....

a tag that I made for a coffee theme swap.
{the text}: "A woman can do anything to get her morning coffee."
and you really have to take a look at the tag that I received from Malflu. she is the sweetest girl e.v.e.r. who surprised my with my portrait... :)

6 komentarzy:

  1. jeeejku, to ja tak wyglądam rano? hmmm, no cóż, już teraz wiem, dlaczego konkubent na mnie dziwnie patrzy :)
    świetny tag... tak... tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Zważywszy, że kawki jeszcze nie piłam, idę nim padnę na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja rano po przebudzeniu:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja CI kobieto dziękuję za Twój cudny tag:-) Wsunęłam go w książkę, którą czytam wieczorami...i zamykając oczy wiem...jak będzie wyglądał poranek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loved seeing your birthday tag from malfu...wonderful in every detail you cute thing you!
    Your tag is wonderful and photographed magazine ready with the scattering of coffee beans.
    Mr M made us French Press Java this morning with just a touch of Irish cheer added too ;)
    ...what was the question ?
    oxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z tych spragnionych kawy...

    i co widzę tego starocia "Romancę" użytego w pracach, to się wzruszam :)

    OdpowiedzUsuń