15 maja 2012

"Spokój nie jest czymś, czego powinno się szukać. Spokój się tworzy, to coś, co robimy, czym jesteśmy i czym możemy dzielić się z innymi." /Robert Fulghum/                                                                
"Peace is not something you wish for, it's something you make, something you do, something you are, and something you give away."/Robert Fulghum/
moje strony w art żurnalu Tymonsyl, którego tematem był: Spokój.

my entry in Tymonsyl's art journal. the theme was: Calm.
{top page}: "1197 brushstrokes"
{bottom page}: "How are you? -Perfect."

9 komentarzy:

  1. doskonale! piękne zdjęcie, piękne kolory i świetna koncepcja całości

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny,jesteś mistrzynią :)
    Przesyłka dotarła do mnie wciąż nie mogę uwierzyć ,że słoik na myśli jest mój i do tego jeszcze koperta wypełniona skarbami. Cieszyłam sie jak dziecko prezentem spod choinki
    Wkrótce relacja z otwarcia przesyłki :) (Zmieniam operatora sieci i korzystam z internetu grzecznościowo) Bardzo, bardzo dziękuję za słoik i wspaniałe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE the story in 'how are you - Perfect'. -sus

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny collage !! Kolor i teks, jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem Twoja fanka, chyba nie musze pisac nic wiecej.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwalasz we mnie niesamowite obszary... Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałabym podziękować za cytaty, które zamieszczasz na blogu. Są dla mnie bardzo cenne. Czerpię z nich pełnymi garściami. Wykorzystuję je w pracy.Zawsze lubiłam cytaty i inspirujące myśli, ale nigdy nie znalazłam w jednym miejscu tylu pięknych i wcześniej mi nie znanych, ile znajduję u Ciebie. Wielkie dzięki. Przekazuję je dalej - nigdy nie wiadomo, czym dla kogoś będą.

    OdpowiedzUsuń