18 grudnia 2009

pokiermaszowo chciałabym podziękować...
obecnym za pomoc cierpliwość inspiracje
nieobecnym za dobre myśli

Agnieszce z Makowego Pola za (między innymi) rozmowy o literaturze i macierzyństwie.
Agnieszce-Annie za zaskoczenie i jeden z moich ulubionych kolaży. słów mało.

post craft fair thanks...
to those who were there for their help patience inspirations
to those who weren't for all the warm thoughts

to Agnieszka from Makowe Pole for (among other things) conversations about literature and motherhood.
to Agnieszka-Anna for the surprise and one of my favourite collages ever.

(the text says):
"thank you"

2 komentarze:

  1. Ależ namachałaś tych postów:)Zaglądałam przed chwilą i jeszcze nic nowego nie było.
    Ale poza tym: ja Tobie też bardzo za te rozmowy dziękuję, poczułam, że spotkałam, jak to mawia moja największa idolka wśród bohaterek literackich, pokrewną duszę:) Jesteś, Elizo, wielką Artystką, przeczuwałam to, teraz wiem to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. TO CHYBA NAJPIĘKNIEJSZE "dziękuję" JAKIE W ŻYCIU SWOIM WIDZIAŁAM..!!!
    CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń