28 czerwca 2009


"Wieczorami czytałam i spacerowałam całymi milami wzdłuż plaży, pisząc kiepskie wiersze i bezustannie szukając kogoś wspaniałego, kto wyszedłby z ciemności i odmienił moje życie.
Nigdy nie przeszło mi nawet przez myśl, że tą osobą mogę być ja sama."
/Anne Quindeln/

"I read and walked for miles at night along the beach, writing bad blank verse and searching endlessly for someone wonderful who would step out of the darkness and change my life. It never crossed my mind that that person could be me."
/Anne Quindeln/

 (the text says): "Women can do it."

2 komentarze:

  1. znowu świetny cytat
    znowu cudowny collage.... jak ja wiele razy próbowałam zrobić coś takiego: stosy wyciętych z gazet kobiet, pomysł... i niemoc
    patrząc na Twoje kobiece prace miałabym ochotę podpisać się pod większością z nich

    urtica

    OdpowiedzUsuń
  2. I cóż, mogę tylko powiedzieć: zgadzam się z Tobą Utico. Siedzę tu już drugi dzień i mam wrażenie, że ktoś czyta w moich myślach. ciągle jestem porażona...

    OdpowiedzUsuń