8 grudnia 2010

"Prawdziwe piękno człowieka można dostrzec wyłącznie wtedy, gdy się on starzeje."
/Anouk Aimee/

"You can only perceive real beauty in a person as they get old."
/Anouk Aimee/

(the text says):
"an enterprising old lady"


ten kolaż jest rezultatem inspiracji zaproponowanej jakiś czas temu przez Cynkę w naszej Collage Caffe. w cyklu Filiżanka Sztuki zaopiekowałyśmy się tym obrazem:

the collage above - in our Collage Caffe my friend Cynka inspired us to create a work based on this painting:
zobaczcie też prace Cynki, Tymonsyl, Urtiki i Mrouh.

more works by Cynka, Tymonsyl, Urtica & Mrouh.

a na fali babciowej skleiłam jeszcze taką kartkę (papier od niezrównanej Eight).

I love images of elderly ladies and so I also created this card.
(the text says):
"grandmas are up to something"

13 komentarzy:

  1. Ubawiły mnie kombinujące babcie:)
    Lubię Twoje poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. babcie rządzą:-) a kolazyk to nadzieja na przyszłość ogromna- przedsiębiorczą babcią być...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo byłam ciekawa, jak zostanie rozgryziona "pomarańczarka"...pięknie jak zwykle..i babciowa kartka też bardzo przypadła mi do gustu :0 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomarańczarka ... brak mi słów; niesamowite zestawienie kolorów i zdjęcia ... razem z cytatem - robi wrażenie; bardzo mnie poruszyła
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty pięknie słowa ubierasz w obrazy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ To zrobiłaś!!!
    i zobacz jak przewrotnie:D

    Babcie są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyśmienicie !!!!!!!!!!!! ależ radosne i przewrotne ujęcie :):)pomarańcza, skórka pomarańczowa ......
    ..... zastanawiające jest czy to nie Gierymski jako pierwszy przewidział "zmorę" kobiet XXI wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. babcie są niemożliwe! cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. YES, I adore ladies of a certain age ;)
    wonderful focus for your collages dear E!
    oxo

    OdpowiedzUsuń
  10. babcie w Twoim wykonaniu zawsze są genialne!!
    a cytat niesie nadzieję...:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne! Od razu pomyślałam o pomarańczarce. No i kolory przecudo.

    OdpowiedzUsuń