23 października 2010

"Cokolwiek człowiek jest w stanie wymyślić, inni będą mogli osiągnąć."
/Juliusz Verne/

"Whatever one man is capable of conceiving, other men will be able to achieve.”
/Jules Verne/


moja interpretacja kolejnej postaci z cyklu Ikony Kultury na Craft Imaginarium.
w tym miesiącu było to Kapitan Nemo. musicie koniecznie zobaczyć prace dziewczyn!
i serdecznie zapraszamy do stworzenia własnych wizji [do 15 listopada].

my version of a monthly challenge on Craft Imaginarium - this time it was Captain Nemo.
please, make sure you go and have a look at my friends' interpretations!
feel welcome to join us [the challenge is open till 15 November]

(the text says):
"great-great-grandfather José's dream"

3 komentarze:

  1. Fabulous! I love those steampunk images, the combination with the photo is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem się zastanawiam co ja tu u Ciebie robię? No, ale tak sobie doszłam do wniosku, że po prostu lubię zaglądac, oglądać, zadziwić się nie rozumiejąc (czasem) do końca tego o co Ci chodzi. Czy jednak koniecznie muszę wszystko rozumieć? Nie, ale mogę patrzec i zgadywać, zastanawiac się. O! Właśnie! To moja ciekawość i Twoja zagadkowośc mnie tu przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is stunning! Love the steampunk inspired feel to it.

    OdpowiedzUsuń