21 lutego 2012

"Mam dużo wolnego czasu i robię to, co powinnam robić - szukam samej siebie."
/Jeannette Winterson/

"I have plenty of free time and I do what I need to do, which is to look for myself."
/Jeannette Winterson/ 


moja interpretacja filmu "Między słowami". na Collage Caffe więcej.
zupełnie tego nie widać, ale "miasto" zrobiłam z pociętej japońskiej gazety.

my vision of "Lost in Translation" movie. my friends' artworks on the same topic here on Collage Caffe.
I didn't capture it in the photo but I made the city in my collage cutting bits out of a Japanese newspaper.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba się mi cytat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca. Ten film zrobił na mnie ogromne wrażenie - tym bardziej doceniam moc Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo ... aż dreszcze mnie przeszły ...
    no ten jest po prostu rewelacyjny, tylko tyle

    OdpowiedzUsuń