13 listopada 2010

"Żyję w rzeczywistości, która mnie nie otacza."
/Feliks Rajczak/

"I live in the reality that does not surround me."
/Feliks Rajczak/


kiedy zobaczyłam ten kolaż Cynki zdałam sobie sprawę, że dawno temu zrobiłam jego siostrzaną wersję...

when I saw this collage made by my friend Cynka I realized that long time ago I made a similar one...
(the text says):
"no, no, don't wake me up. I'm having such interesting dreams."


ostatnio zostałam obdarowana przez dwie niezwykłe Kasie. zaznaczam, że moje marne zdjęcia nie są w stanie oddać uroku i niuansów ich prac.

below some artwork I received from two exceptional ladies (both named Kasia).
I must admit that my lousy photos don't reflect the true beauty of their works.


dary od Kasi z O jak Oliwka:
i gołe baby, za którymi obydwie przepadamy :)

we're both into naked vintage girls :)

i od Kasi, która kocha Szkieuka:
bardzo bardzo wam dziękuję.
za te koperty pełne skarbów i otuchy..........

6 komentarzy:

  1. moja droga, zdjęcie kartki jest zdecydowanie lepsze :):)
    ach tak zapomniałam o babolcach, czy mogę podkraść fotkę ????????

    ... a ten tekst na kolażu już wtedy bardzo, bardzo mnie poruszył ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana :*
    mogłabym się nie budzić....

    a ja dla odmiany popełniłam czas jakiś temu kolażyk w temacie, który teraz w piątkowym słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny wpis!!
    ostatnio nie mogę się zdecydować...co lepsze...sen czy jawa...
    i same piękności prezentowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE photos of sleeping people!!! Gorgeous page! And what a fun art you received! Enjoy your weekend Eliza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Some wonderful things in your mailbox E!
    The naked girls matchbox is brilliant :)
    Each of the pieces are really unique and super!

    Lovely use of the peacock feather on your pages ... I have been having some wonderfully complicated dreams ... Love the line about don't wake me

    Happy Sunday Dear One!
    oxo

    OdpowiedzUsuń