24 stycznia 2010

"Jestem tam, gdzie powinnam być."
/Karen Blixen/

"Here I am, where I ought to be."
/Karen Blixen/


z dedykacją dla niezwykłej Lawenduli. większość z elementów kolażu pochodzi z jej przesyłki.

wiersz z prawej jest autorstwa Zbigniewa Herberta. dostałam go w ramach wymiany (Paper Swap) z Patti, ale nie potrafię teraz znaleźć jego polskiej wersji. może ktoś pomoże?

wiedziałam, że ktoś przyjdzie z odsieczą... oto właściwe słowa po polsku:
(z pięknym podziękowaniem dla Sentimenti)

"wiem
trudno się zgodzić
nie wszystko jest tak
jak być powinno

zwróć jednak
kroki ku przyszłości
wyjdź ze wspomnień
do ziemi nadziei"

dedicated to wonderful Lawendula.
most of the elements in the collage come from her amazing package.


the poem on the right is by a Polish poet - Zbigniew Herbert - I got it in the Paper Swap exchange with Patti.

7 komentarzy:

  1. I am crying, just crying!
    Siostra...

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kolaże są interesujące i wciągające :)
    wysłałam Ci maila z wierszem Herberta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...
    zwiewność tej sukni mnie urzekła...

    OdpowiedzUsuń
  4. miło mi, że mogłam pomóc :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh enter the land of hope ... brilliant creation with the purple dress dear Eliza and perfect words to go with it!
    oxo

    OdpowiedzUsuń