25 maja 2011

"Od dzieciństwa prześladowała mnie straszna myśl o śnie, który nie kończy się nigdy, gdyż przebudzenie śni się tak samo jak cała reszta."
/Natasza Goerke/

"Ever since I was a child I have been haunted by a terrible thought of a dream that never ends because the awakening is a dream like everything else."
/Natasza Goerke/


co jakiś czas przygotowujemy sobie w Collage Caffe Filiżankę Sztuki. tym razem piłyśmy ją w towarzystwie "Dziewczynki z chryzantemami" Olgi Boznańskiej.
koniecznie spójrzcie {tutaj} jak to się skończyło.

every once in a while together with my Collage Caffe friends we alter some well known Polish painting. this time it was "Girl with Chrysanthemums" by Olga Boznańska. take a look at the results {here}.
(the text on my collage):
"sometimes I escape to another world"

6 komentarzy:

  1. już na CC kolaż zwalił mnie z nóg!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowita, przerażająca

    OdpowiedzUsuń
  3. pozwól mi wejść ;)

    tyle skojarzeń i myśli...

    uciekam z garścią natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your artpiece as well as the quote about the dream is a bit disturbing... I like it when artwork makes me think and shakes me a bit... great work!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromnie lubię to w jaki sposób filtrujesz poprzez swoją osobowość obrazy, literaturę, słowo, myśl. Ja akurat jakoś temu obrazowi nigdy dłużej się nie przyglądałam, a teraz mnie zastanowił.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesamowita! fascynująca praca!

    OdpowiedzUsuń