10 maja 2011

"Być sobą w świecie, który robi wszystko, co w jego mocy, dniami i nocami, by zrobić z ciebie przeciętniaka, oznacza toczyć walkę w najcięższej bitwie w jakiej dane było walczyć ludzkości i która nigdy się nie skończy.
/e.e.cummings/

"To be nobody but yourself in a world which is doing its best, night and day, to make you everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight; and never stop fighting."
/e.e.cummings/

mój nowy zeszyt, w którym będą występować Postacie. każda strona to inny typ, który opowiada swoją własną historię. moje osobiste alegorie, personifikacje i zmyślone biografie. ;)
tak po prostu. dla zabawy formą i treścią.

this is my new art journal in which every page will present a different Character. each person will be telling their own stories. I feel like playing with made up biographies. my very personal personifications and allegories. ;)
(the text on the cover above):
"the hagiography of a giggling lady"
Postać #1: Panna Fochna.
kto raz ją spotkał/nią był - ręka do góry. :)

Character #1: Little Miss Sulky
(the text on the right - free translation):
"everything's fine/or maybe not"sounds familiar? ;)

8 komentarzy:

  1. Ja, jaaaaa!!!!
    Poza tym pamiętam, siedziałyśmy przy jednym stoliku...z Fochną oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh... Śliczności ^^
    Podziwiam sobie cichutko i cierpię strasznie bo nie mam czasu na siebie i coś mojego :( Projekt goni, ostatnie tygodnie do sesji też...

    Okładka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panna Fochna...dobrze mi znana...na szczęście bardziej z przeszłości:))
    rewelacyjny projekt!!...i zachwycające pierwsze strony!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mówię: fosiasta:-)))
    ostatnio gdzieś mi mignęła jakaś rozmowa w tv, o tym że dobry, staroświecki foch, to wspaniała broń w załatwianiu różnych spraw u mężczyzn,ziarnko prawdy w tym jest, pod warunkiem nie nadużywania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż zatupałam z radości! co za piękny pomysł, z wypiekami czekam na koleje odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana
    przecudna okładka
    fantastyczny pomysł
    uwielbiam Twoje odkrycia
    Twoje odkrywanie

    dziękuję ***

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny świetny projekt, skąd ty znajdujesz na to wszystko czas moja droga :):):) ??????????
    pozdrawiam
    ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. :D
    a to słówko za panną F.?
    ;-)
    :-*

    OdpowiedzUsuń