9 lutego 2011

"Nigdy nie jest za późno, by stać się tym, kim mogliśmy się stać."
/George Eliot/

"It is never too late to be what you might have been."
/George Eliot/


jakiś czas temu uchyliłam rąbka projektu, w którym biorę udział z niezwykłymi Paniami, z którymi spotykam się regularnie w Collage Caffe.
kolaż powyżej jest moją odpowiedzią na pytanie Urtiki: "Dlaczego by nie?"
koniecznie zobaczcie jakie jeszcze padły odpowiedzi!

w dodatku praca muśnięta serendypią. ;)
{nadal nie chce mi się wierzyć, że istnieje takie słowo}
a mianowicie spotkałyśmy się telepatycznie z Mrouh - spójrzcie tylko.

this collage is my answer to the first question in a collaborative project I wrote about a month ago.
the question asked by Urtica was: "Why not?"
my answer is: "Courage!"

what's more, I had a great serendipity moment with my friend Mrouh who created a sister collage without seeing my work before. her diver says: "Will I finally dare?" ;)

9 komentarzy:

  1. Błagam, tylko nie rzucaj się w tę otchłań...;-D
    Piękny temat, ciągnij go może w ten sposób
    przemówisz do tego pędzącego świata.
    Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, czasem jednak _jest_ za późno... ale wtedy można się stać kimś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się przyznam- starszliwie Uriticy zazdroszczę TEGO wpisu- Ot co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że takie cosie jak fluidy istnieją, bo mogłabym nigdy nie wpaść na ten pomysł:) oby nam detrminacji nie brakło do zmieniania tego, co się da i warto:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna strona, masz mi czego zazdrościć Cynko!:)
    ...i faktycznie niezwykły i magiczny ten dialog między pracami Drugiej i Mrouh!

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm totally in love with your artwork!!! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadejszła wiekopomna chwila
    wręczania dyplomów i wyróżnień ;-D
    Zapraszam do mnie po odbiór
    i gratuluję:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. There's an 'answer to answer your answer' on my blog today! Thanks for the inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  9. moje mysli znow zilustrowane, opisane przez Ciebie...
    :)

    OdpowiedzUsuń