20 lutego 2011

"Nauczyłem się kochać tajemniczość. Ona jedna chyba może życie nasze uczynić niezwykłym i cudownym. Najpospolitsza rzecz zyskuje urok, gdy się ją zachowuje w tajemnicy."
/Oscar Wilde/

"I have grown to love secrecy. It seems to be the one thing that can make modern life mysterious or marvelous to us. The commonest thing is delightful if only one hides it."
/Oscar Wilde/

takie pytanie zadałam Muzom z Collage Caffe w mojej książce.
poniżej moja odpowiedź. a tutaj piękne strony Cynki, Tymonsyl i Urtiki.

this is the question I asked my Collage Caffe friends in my altered book:
"What is hidden in the sealed envelopes?"
below my answer: "a secret".

3 komentarze:

  1. wspaniałe!

    matko, żebym ja się tego nauczyła...

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite! jak zwykle zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elizko i znów... przytkało mnie u Ciebie. Skuliłam się w kątku i obserwuję Cię, zwyczajna-niezwyczajna, prosta-skomplikowana? już tylko tyle mogę... tylko... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń