22 marca 2012

"Poszukiwałem samego siebie i wszystkim oprócz siebie zadawałem pytania, na które tylko ja mogłem znaleźć odpowiedzi."
/Ralph Ellison/

"I was looking for myself and asking everyone except myself questions which I, and only I, could answer."
/Ralph Ellison/


ile razy oglądaliście prace osób, które podziwiacie i doznawaliście paraliżu twórczego?
"ja tak nie potrafię." "jak on/ona to robi?" "nigdy się nie odważę." itd. etc.
{ten} artykuł dał mi do myślenia i z niego zaczerpnęłam cytaty na stronach w moim żurnalu -
cudownie jest mieć Mistrzów, od których można się uczyć i których można podziwiać. to wzbogaca. niewątpliwie. ale...
...dzisiaj doceńcie swoje własne prace. są jedyne w swoim rodzaju. i pomyślcie...
do was też ktoś wzdycha. ;)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
how many times have you suffered from a creative block when seeing someone else's art?
"I can't do it." "how does he/she does it?" "I'll never find enough courage." etc. etc.
{this} article got me thinking and I took some sentences from it to use in my art journal pages.
there's no doubt - it's an amazing feeling to have Artists you admire and learn from, it's so enriching but...
...today try to appreciate your own work.
your own language. and spend some time thinking: there's someone out there who admires YOU. :)
strona lewa - "stawianie czyjejś pracy na piedestale za każdym razem odbiera coś naszej własnej"
strona prawa z klapką z Tusiowego sklepu skarbów - do dołu i do góry."przestań ubóstwiać innych, rób swoje.

page right with a transparency down and up.

16 komentarzy:

  1. i pomyślcie...do Was też ktoś wzdycha...
    moja Droga

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. I always enjoy it when you get busy dear one...
    I admire how you reach deep translating words and feelings into collage and more

    you move me
    again
    and
    again!
    oxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for your kind words...will be looking for more of your art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odebrałam ten post bardzo osobiście, co mnie wcale jakoś u ciebie nie dziwi ;)
    w każdym razie ciężko mi sobie wyobrazić, by do moich prac ktoś wzdychał, he he :) idę sobie poczytać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, powinnam sobie wydrukować i czytać co jakiś czas (tak z 5 razy dziennie)
    stop learning, start doing - no genialne! (nawet nie przypuszczałam, że inni też tak mają ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawa strona mi się baaardzo podoba! Ekstra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wpis!
    dziękuję Ci za to przesłanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, szalenie podoba mi się ten cytat, jaki PRAWDZIWY.......
    HYm... każdy, kto coś tworzy ciągle ma wątpliwości i potrzebuje jakiejś aprobaty ze strony innych..... Wszystkim tworzącym, poszukującym i wątpiącym polecam moja lekturę " Nietoperz w świątyni" K. Czerni dużo tam mądrych rad... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wpis, i technicznie, i w warstwie "filozoficznej". Aczkolwiek mnie ostatnio ciężko przychodzi robienie czegokolwiek...

    OdpowiedzUsuń
  10. ...wzdycham do prawej strony...:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. this is awesome!!!! Love the thoughts and how you created a page using them!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely spread and combination of elements. I'm certainly ome that loves your work1

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za ten wpis szczegolnie, potrzebny dzis jak nigdy wczesniej.

    OdpowiedzUsuń