5 maja 2010

"Jedyne co wiem, to że maluję, bo muszę i maluję wszystko, co przychodzi mi do głowy, bez żadnego zastanowienia."
/Frida Kahlo/

"The only thing I know is that I paint because I need to, and I paint whatever passes through my head without any other consideration."
/Frida Kahlo/

(the text says):
"I never paint dreams or nightmares. I paint my own reality." - Frida's words

to jest lusterko, które zrobiłam już dawno temu i nijak nie byłam w stanie oddać na zdjęciu transferowych kwiatów na tym tle.
ale przypomniało mi się dzisiaj, kiedy zobaczyłam tę pracę Patty...

this is a mirror I made a long time ago and I was not able to photograph it properly to really show the effect of orange transfer flowers on this wild background.
but I thought of this mirror today when I saw this work of Patty's...

5 komentarzy:

  1. one niesamowite...lustra oba...

    gdybym się nia bała tak jak się boję i robiła to co mi do głowy przychodzi...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo dear E! we are so like minded, Love what you've created with Frida = brilliant!
    oxo

    OdpowiedzUsuń
  3. a ptasie, to też transfer? oba niesamowite, ale to pierwsze, aż wszystko boli...

    OdpowiedzUsuń
  4. Frida- do you know what I am thinking about?!

    Sending you a big hug, my siostra! xxx

    OdpowiedzUsuń