28 kwietnia 2013

"Odkryłam, że że za pomocą kolorów i kształtów mogę przedstawiać rzeczy, których nie byłabym w stanie przedstawić w żaden inny sposób, na które nie miałabym słów."
/Georgia O’Keeffe/

"I found that I could say things with colors and shapes that I couldn't say any other way - things I had no words for."
/Georgia O'Keeffe/

Czekoczyna prezentuje kolejną odsłonę swojego muzycznego projektu. MUSICIE poświęcić chwilę czasu na podelektowanie się niezwykłymi pracami moich utalentowanych koleżanek. tym razem piosenkę zadała nam Anai ~

Czekoczyna presents the second part of her music project. you HAVE TO take a look at the amazing artworks that my talented friends created. this time we were asked by Anai to interpret this song ~

16 komentarzy:

  1. Elizo-WOW!!! jak TY TO zrobiłaś???!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest... jest... jest...
    próbuję coś napisać
    kasuję
    próbuję
    kasuję
    nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się bardzo podoba, estetycznie i kobieco..
    No i świetny cytat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie się zakochałam!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytaty Georgii O’Keeffe mnie dziś ścigają.

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA!!!! NIESAMOWITY!!! Ja też pytam jak zrobiłaś to CUDO!!! No nie mogę oderwać oczu!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Do szpiku przeszywa, najgłębiej jak się da...oczarowana nią jestem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Kolorystyka obłędna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eliza... wspaniała praca!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, jak zwykle - zmysłowo i technicznie - bomba!

    OdpowiedzUsuń