9 listopada 2011

"Odwaga nie zawsze jest głośna. Czasem odwaga to ten cichutki głos, który słyszysz pod koniec dnia i który mówi: 'Jutro znowu spróbuję.'"
/Mary Ann Radmacher/

"Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the little voice at the end of the day that says I'll try again tomorrow."
/Mary Anne Radmacher/


kolejne pytanie na Collage Caffe. tutaj możecie zobaczyć odpowiedzi Cynki, Tymonsyl i Urtiki.

new pages in our collage caffe altered book questions project. my question this time was: "How are you, darling?" here you can see my friends' answers.

i moja odpowiedź:
and my answer is:

niedawno do mojego domu przyleciała kolejna urocza koperta...
some time ago yet another adorable envelope reached my house...
...w środku zaś przepiękny notes, który stworzyła moja ulubiona artystka decoupage'u - Konstancja8.
Kochana, dziękuję ci za tę wielką niespodziankę. notes już zaczął wypełniać się słowami. to było uczucie od pierwszego wejrzenia... :)

...inside there was this gorgeous notebook created by my favourite decoupage artist - Konstancja8.

4 komentarze:

  1. Breathe, dear one. Keep on breathing and keep on art journaling (leaving me breathless...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your Fragile pages speak to me so sweetly dear one...
    we do indeed need a lot of courage in this life...

    the red
    the crackle
    the imagery
    the words
    what you create is always so moving
    and goes straight to my heart

    you and your creativity are SO VERY special!
    oxo

    OdpowiedzUsuń
  3. and I adore that lovely notebook from your talented and generous friend
    oxo

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa ... mój decoupage nijak się ma do słowa "artystka" i najprawdopodobniej do Twojego gustu ;) ale notesik to mam nadzieję i owszem, bo powstał w tej części mojej duszy, która czytuje Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń