4 grudnia 2009

"Tylko w dobrej literaturze przypadki się nie zdarzają. W życiu jest ich pełno, i to najgłupszych."
/Erich Maria Remarque/

"Only in good literature there is no pure chance. In life it happens a lot and it's often the silliest."
/Erich Maria Remarque/


Tymonsyl i ja schwyciłyśmy za ten sam obrazek. zupełnie nieświadomie.
nie po raz pierwszy powiało metafizyką.

Tymosyl and I altered the very same photo. completely unintentionally.
it's not the first time that metaphysics plays a role between us.


(the text):
"if we have to freeze, let's do it together"

4 komentarze:

  1. i co ja mam na to? siedzę i się uśmiecham całą sobą...
    a zakładka powinna wchodzić w skład zestawu z kubkiem gorącego kakao ,"Sto lat Samotności" plus kot:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod tomonsyl :):)

    jak wreszcie doczytałam ten mały napis buzia mi się uśmiechnęła :):)

    to jest ciepła i święta prawda :):):) oj chciałabym taką zakładkę, jest mistrzowska i idealna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moze jakas mała wymiana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przypadki się nie zdarzają - wszystko jest "po coś" (podobno) :))

    OdpowiedzUsuń
  4. FANTASTYCZNE!!!!i rzeczywiście metafizyczne wręcz...mrrrrr

    OdpowiedzUsuń